۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۷

با عقد قراردادی دو ساله؛

نظری به نوریل نیکل پیوست/ دو ملی‌پوش دیگر هم در راه روسیه

نظری به نوریل نیکل پیوست/ دو ملی‌پوش دیگر هم در راه روسیه

مصطفی نظری دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران با عقد قرارداد دو ساله راهی تیم "نوریل نیکل" روسیه شد. نظری می‌گوید دو، سه ملی پوش دیگر هم مد نظر مسئولان این باشگاه قرار دارند و احتمال حضور چند بازیکن ایرانی دیگر در لیگ روسیه هست.

مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خبر توافقش با باشگاه "نوریل نیکل" روسیه ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: امروز چهارشنبه پس از توافق با افشین دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری رضایتنامه‌ام را دریافت کردم و پس از آن قرارداد دو ساله‌ای را با تیم نوریل نیکل به امضار رساندم. با توجه به اینکه در سفر قبلی‌ام به روسیه با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده بودم، امروز برگه قرارداد برایم فکس شد و من هم آنرا امضا کردم.

وی با بیان اینکه 25 روز دیگر برای حضور در تمرینات تیم نیکل عازم روسیه می‌شود، تاکید کرد: روس‌ها قصد داشتند قراداد 5 ساله‌ای با من امضا کنند که در نهایت با خواسته من این قرارداد دو ساله شد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی و بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان در سال 2010 در ادامه خاطرنشان کرد: همیشه دوست داشتم خارج از ایران بازی کنم. من به روسیه می‌روم تا فوتسال ایرانی را به رخ روس‌ها بکشم و راه را برای بازیکنان دیگر برای حضور در لیگ‌های معتبر دنیا باز کنم.

نظری در پایان گفت: مسئولان این باشگاه از من خواستند با دو، سه بازیکن ایرانی دیگر هم صحبت کنم تا آنها هم به روسیه بیایند. تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا مسیر را برای بازیکنان دیگر ملی پوش ایران هموار کنم. البته جا دارد از افشین دبیری هم تشکر کنم که خیلی راحت با صادر کردن رضایتنامه‌ام کنار آمد و به لژیونر شدنم کمک کرد.

کد خبر 2084480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha